Translate

Black part II.

18:22:00 Foxey Lady 13 Comments

..toto sú ďalšie fotky zo soboty ale v čiernobielej podobe.Bolo ich hrozne veľa a tak som to tak začlenila do dvoch postov aby to bolo prehľadnejšie :) Fotili sme na kresťanskom cintoríne v Banskej Bystrici  hned za mestskými hradbami.Nieže by som bola dáky ten ,,nekro vyznávač´´ :D ale sú tam staré maďarské hrobky z krásnou architektúrou :)Počasie nám doprialo a bolo naozaj krásne a slnečno :) čo je pre foťák len to naj...Ďakujem Viktórii za pekný deň a spoluprácu :)
dress:H&M,shoes:Topshop,Jewelry:Six,Gate,DIY,Berserker tattoo

13 coments:

Petul povedal(a)...

krásné!!
hlavně ta první a boty vypadají skvěle

Es Oliverová povedal(a)...

ahoj, sedia ti veľkosti topánok z topshopu keď objednávaš ? :) chystám sa objednať ale neviem či nekúpiť o číslo väčšie/menšie :) poraď prosííím :)

Jeannette povedal(a)...

Ach ty boty!

stella povedal(a)...

Ja viem, že som Ti to písala, ale ešte raz pripomínam, Mariska Veres!!! Si šťastná žena. Mať jej sexepíl! Bože!!!

Fendi FoxeyLady povedal(a)...

dakujem :)
Es áno sedia ...ja mám 5ky to je 38 a sedia úplne,mám dvoje boty z Topshopu a sedí to uplne ,aj Asos sedí a to mám ešte clekom širokú nohu

Čajová povedal(a)...

temneee..
vydarene fotky, viacej takychto ;-)

cajova.blogspot.com

Kristína povedal(a)...

prvá fotka je úplne dokonalá!

owly povedal(a)...

p.s.:ty nefajcis po druhe:Dale inak krasne fotky..aj cintorin pekny:D
http://creativeowlandelephant.blogspot.com/

Wendy Ká povedal(a)...

<3

Cherry Stella povedal(a)...

ty si tak perfektná :)

kleener97 povedal(a)...

Na fotkách ti to hodně sluší,líbí se mi skoro všechny,a outfit je dokonalý :)
http://thepartyrock.blogspot.com/

Es Oliverová povedal(a)...

vdaka ! :)
asos sedí aj mne, síce sú vždy trošičku tesnejšie ale roztiahnu sa :)

Skodulka povedal(a)...

Páni ty boty na tobě vypadají úžasně..! :) Sekne ti to!